Wij vinden dat Onkyo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Onkyo: Opgelicht door Onkyo door Receiver te verkopen met spotify ondersteuning tot 22 juli 2017
Details
Klacht
Ook ik heb ook een Onkyo TX-NR609 aangeschaft omdat deze Spotify ondersteunde..... ja je hoort het goed,, ondersteunde... verleden tijd dus.Per 22 juli 2017 is Onkyo daar zomaar mee gestopt. Dit kan mijn inziens echt niet. ik vind dit dan ook een zeer slechte zaak en voel me dan opgelicht door Onkyo. Ook ben ik hiervoor overstapt van Ziggo naar KPN omdat spotify gratis was in het alles in 1 pakket. Ik had deze anders nooit gekocht!
Gewenste oplossing
Onkyo dient er voor te zorgen dat er weer gewoon ondersteuning plaatsvind.Of ze dienen mij een goede alternatieve oplossing aan te bieden.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.