Klacht Onkyo: Opgelicht door Onkyo door Receiver te verkopen met spotify ondersteuning tot 22 juli 2017

Klachtnummer
# 269075
Gebruiker
Verheijen1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ook ik heb ook een Onkyo TX-NR609 aangeschaft omdat deze Spotify ondersteunde..... ja je hoort het goed,, ondersteunde... verleden tijd dus.
Per 22 juli 2017 is Onkyo daar zomaar mee gestopt. Dit kan mijn inziens echt niet. ik vind dit dan ook een zeer slechte zaak en voel me dan opgelicht door Onkyo. Ook ben ik hiervoor overstapt van Ziggo naar KPN omdat spotify gratis was in het alles in 1 pakket. Ik had deze anders nooit gekocht!

Gewenste oplossing

Onkyo dient er voor te zorgen dat er weer gewoon ondersteuning plaatsvind.
Of ze dienen mij een goede alternatieve oplossing aan te bieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onkyo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onkyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen