Klacht Online Betaalplatform: Betaling blijft uit, geen reactie van Betaalplatform

Klachtnummer
# 360818
Gebruiker
Elzinga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 9 april iets verkocht via Marktplaats, de volgende dag zou het geld op onze rekening staan.
Echter kregen we de dag erna het verzoek een kopie van mijn ID te sturen omdat we vanuit een andere telefoon de transactie hebben uitgevoerd.
Direct kopie ID bewijs gestuurd maar daarna niets meer vernomen.
We zijn inmiddels 4 dagen verder en horen niets van Betaalplatform.

De oplossing

We willen graag een reactie en zsm het geld ontvangen. Het gaat om >€400.
Daarnaast dien je bij de transactie op de hoogte gesteld te worden van deze rompslomp. Met deze ervaring gaan we dit betaalmiddel niet meer gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online Betaalplatform is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen