Klacht Online Betaalplatform: Blokkering op betaalverzoeken

R.

Ik heb al eerder problemen gehad met deze dienst maar dat werd toen wel opgelost maar dat duurde van kort.

Ik heb ze al 4 berichten gestuurd geen antwoord. Dus zal maar weer een klacht schrijven om proberen wel wel antwoord te krijgen.

Ik ben een handerlaar op martplaats en mijn account was (onterecht) geblokkeerd martplaatts heeft alles hersteld. maar deze dienst het betaalplatforum geeft geen enkele melding of niet anders en op de site is ook niets te vinden maar ik kan geen betzaalveroeken meer sturen via martplaats. Klantenservice medewerker vanmartplaats geeft met duidelijk gezegd hier voor moet ik bij jullie zijn.

Ik wil graag weer zoals normaal betaalverzoeken kunnen sturen.

Online Betaalplatform
    Beste R. van Eck,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend te horen dat uw account wederom is geblokkeerd.

Wij hebben inderdaad meerdere berichten van u ontvangen in het weekend.

Zoals donderdag is aangegeven in een privébericht. Zouden wij vandaag contact met u opnemen. Helaas kunnen wij u niet bereiken. Kunt u telefonisch contact met ons opnemen? Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09:00 - 17:00 via 015 889 8888.

Alvast bedankt.

Met vriendelijk bedankt.
    Online Betaalplatform

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?