Opgelost door Online Betaalplatform: Geen betaling ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 366048
Gebruiker
Natalie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 betalingen van 12 mei en 2 betalingen van 13 mei niet ontvangen.

De oplossing

Uit betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Online Betaalplatform
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste N. de Jager,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Vervelend dat u nog 2 betalingen niet heeft ontvangen.

    Ik heb uw account bekeken en zie dat er nog openstaande uitbetalingen voor u staan. Deze worden vastgehouden, omdat er een aanvullende persoonsverificatie vereist is.

    Uw account heb ik volledig geverifieerd en goedgekeurd. Uw openstaande betalingen gaan wij naar u overboeken.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Online Betaalplatform

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Natalie
Datum
Uiteindelijke oplossing Het gaat niet om 2 betalingen maar om 4 betalingen.
Status
opgelost
Beoordeling
content