Klacht Online Betaalplatform: Geen geld ontvangen ook na verificatie

Klachtnummer
# 358877
Gebruiker
Zeester
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs een betaalverzoek verstuurd naar een koper op marktplaats, deze is netjes betaald. Hierna moest ik mijn bankrekening bij jullie verifiëren, ook dit is gelukt. Nu heb ik nog niks gezien van mijn geld tot vandaag de dag. wat ik raar vind aangezien we alweer 5 dagen verder zijn. Het gaat niet zomaar om een bedrag en het pakket is allang bij de koper aangekomen (het betaalverzoek was overigens zonder gelijk oversteken). Ik zou dus eigenlijk al mijn geld binnen moeten hebben maar dit is niet het geval. Graag hoor ik hoe en wat (ik kan namelijk via marktplaats ook geen account meer bij jullie maken en dus niet het transactie overzicht inzien.

De oplossing

Contact opnemen en het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk overmaken op de goede rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online Betaalplatform is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen