Opgelost door Online Betaalplatform: Geen terugkoppeling, nog geen geld

DvZ

Afgelopen donderdag 1 augustus werd mij gevraagd (via een keurige mail) een kopie ter verschaffen van mijn bankpas (en/of rek) omdat daar mijn naam op staat. Dit aangezien de en/of rekening op naam van mijn partner staat. Direct verstrekt, maar daarna niks meer vernomen (zelfs niet na meermaals een reactie vanuit mijn kant). Graag zou ik willen dat de betaling richting mij wordt doorgezet.

Geld uitkeren

Online Betaalplatform
    Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb uw account erbij gepakt en zie inderdaad, dat wij hebben geconstateerd dat de tenaamstelling van de bankrekening welke u heeft geverifieerd niet overeen kwam met de iDIN transactie.

Doordat u gebruik maakt van een en/of rekening. Welke hoogstwaarschijnlijk op naam staat van uzelf en uw partner. Wij krijgen helaas van de bank bij een iDeal betaling niet de volledige tenaamstelling van de en/ of rekening terug. Waardoor wij uw gegevens niet kunnen controleren.

Wij hebben inderdaad een kopie ontvangen. Ondertussen is de verificatie gecontroleerd en op 06 augustus is het bedrag aan uw bank aangeboden.

Mocht u nog vragen hebben of kunnen wij u nog ergens anders mee helpen. Wij zijn te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 - 17:00 via 015 889 8888.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Online Betaalplatform

DvZ
Geld overgemaakt. Dank daarvoor!

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?