Klacht Online Betaalplatform: Online betaalplatform verduisterd gelden in strijd met eigen beleidsvoorwaarden

Klacht over Online Betaalplatform Gelijk oversteekservice in strijd handelen met eigen beleid

Ik ben als verkoper actief op marktplaats en gebruik gelijk oversteekservice van het online betaalplatform> https://onlinepaymentplatform.com/nl/support

Zij stellen in 7 dagen na betaling een afleverbewijs te moeten hebben waarna ze uitbetalen. Indien niet geleverd gaan zij in onderzoek en betalen ze na levering blijkt alsnog uit. Nu is het zo dat ik afgelopen weken ongeveer 4 transacties van in totaal voor +/- 1250EU aan transacties had lopen. Echter vanwege bij mij bekend 1 verlate levering zijn mijn accounts geblokkeerd. Daarbij wordt ik niet op de hoogte gehouden van klachten en komt en geen inhoudelijke reactie op mijn verzoeken. Desonanks is mij enkel kenbaar gemaakt dat op basis van meerdere fraude meldingen, die ik indien mij de gelegenheid wordt geboden inhoudelijk kan weerspreken met afleverbewijzen, geen betalingen meer ontvangen kunnen worden. En dat ik geen gebruik meer kan maken van ideal gelijk oversteken.

Ik ervaar dit als onrechtmatige daad/wanprestatie/belediging/laster. Omdat er tegen eigen gestelde voorwaarden in wordt gehandeld gezien mij klachten niet kenbaar worden gemaakt en er geen gelegenheid wordt geboden klachten met afleverbewijzen te weerspreken. Daarbij is het feitelijk niet juist dat ik fraudeer waardoor uitsluiting zal behoren te volgen en ben ik van mening dat ik volgens voorwaarde na kenbaar maken afleverbewijzen uitbetaald dient te worden. Kortom mijn doel is:

*gelden verhalen
*klacht ivm belediging/laster/smaad/uitsluiting dienst

*Eigen beleidsvoorwaarden toepassen en gelden uitbetalen zoals overeengekomen.
*Klachten behoorlijk kenbaar te maken en gelegenheid te bieden met bewijzen te weerspreken.
*Belediging/beschuldiging fraude schriftelijk terugnemen nav afleverbewijzen.
* Aangeven bij welke geschillencommissie zij zijn aangesloten.

Online Betaalplatform is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?