Opgelost door Online Betaalplatform: Onlinebetaalplatform betaalt niet terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 364342
Gebruiker
devriessem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik krijg mijn geld maar niet terug. Ik ben opgelicht via marktplaats met gelijk oversteken. De verkoper heeft niet binnen de 5 dagen gereageerd. Ook heb ik aangifte gedaan en opgestuurd. Vervolgens word daar niet op gereageerd. Ik heb wel geprobeerd om contact op te nemen, maar dat gaat ook vrij stroef.

Mijn code is: tra62578fca98de

Gewenste oplossing

Ik wil graag het geld terug dat ik heb overgemaakt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Onlinebetaalplatform.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste S. de Vries,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    U heeft op 18 april een melding aangemaakt. Naar aanleiding van deze melding hebben wij bij de verkoper de track and trace code op gevraagd.

    Vervolgens hebben wij een onderzoek opgestart en hebben u verzocht om een aangifte aan te leveren in de vorm van een pdf bestand.

    Helaas hebben tot op heden alleen een verlopig bevestigingsnummer van de aangifte ontvangen. Zodra u de kopie van de aangifte aan ons kunt toesturen. Kunnen wij het onderzoek verder oppakken.

    Ik vertrouw u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    On line Betaalplatform


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen