Opgelost door Online Betaalplatform: Pakket niet geleverd, verkoper toch uitbetaald

Deurbel

Ik heb een wifi deurbel gekocht en betaald met ideal gelijk oversteken. Ik heb hem echter niet ontvangen. De track&trace geeft aan dat de zending nog onderweg is. Deze had echter vorige week woensdag al geleverd moeten worden. Het pakket is dus waarschijnlijk zoek bij postnl. Ik heb dus aangegeven dat ik het pakket niet ontvangen heb en de track&trace meegestuurd. Tot mijn verbazing krijg ik als reactie dat men de verkoper uit moet betalen, omdat de track&trace code aangeeft dat het pakket afgeleverd is. Dat klopt dus niet, want er staat dat het nog onderweg is.

Geld terug, volgens de voorwaarden van gelijk oversteken
Ik krijg het aankoopbedrag terug.

Onlinebetaalplatform.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Onlinebetaalplatform.nl
    Beste J.M. Luiken,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben de melding onderzocht en nu blijkt dat er tegenstrijdige informatie met ons wordt gedeeld omtrent uw Track & Trace code.

Wij hebben een koppeling met POST NL en deze geeft aan dat u het product heeft ontvangen. Via een privé bericht hebben wij dit ook aan u laten zien. Door deze bevestiging hebben wij de gelden uitbetaald aan de verkoper.

Echter op de publieke website ziet u inderdaad, met de gegevens van de Track & Trace, dat de bezorging nog onderweg is met verwachte bezorgdatum van 12 december. Het is vervelend om te zien dat de informatie omtrent deze verzending niet klopt en onjuist is. Omdat u aangeeft het product nog niet te hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag retourneren naar uw rekening.

Ik verwacht dat u dit bedrag morgen of anders uiterlijk maandag terug op uw rekening heeft staan.

Wij hopen het probleem hier mee te hebben opgelost.

Online Betaalplatform

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?