Klacht Online Betaalplatform: slechte ongeinteresseerde klantenservice van online betaalplatform

sad Niet opgelost
Lilly rose

ik heb via marktplaats 2 kaartjes aangeboden voor het concert van andre rieu van jl 21 juli, ik had ze zelf ook op marktplaats gekocht, er stond dus een andere naam op. maar het waren gegarandeerd originele tickets. ik verkocht de tickets aan iemand in stadskanaal, via gelijk oversteken. ik heb de tickets 18 juli via een spoedzending naar stadskanaal verzonden, echter dezelfde avond stuurde de koper mij een bericht dat hij van de kaartjes afzag hij zag dat er een andere naam opstond en dacht dat hij met een oplichter te doen had, verder weigerde hij alle communicatie. zelfs het tel nr van de mevr van wie ik ze had gekocht weigerde hij te bellen. door een fout van het postkantoor bleven de tickets liggen, de volgende dag , zijn ze met een koerier naar stadskanaal gebracht, maar ze zijn daar geweigerd. ze wilden de kaartjes niet in ontvangst nemen. vandaag de 23e heb ik te horen gekregen dat de koper zijn geld terug krijgt ik heb dus gewoon pech. ik heb gebeld met dit online betaalplatform maar zelden heb ik zo'n ongeinteresseerd persoon aan de lijn gehad het enige wat hij kon uitbrengen, was de koper heeft geen kaartjes daar komt het op neer dus hij krijgt zijn geld terug. dat dit kan gebeuren met een pannenset bv oke , die kan je nog wel verkopen maar datumgerelateerde producten zoals deze kaartjes kan je dan niet meer kwijt! vrienden van mij zijn er naar toe gegaan en hebben een fijne avond gehad. het geld ruim 180 euro is erg jammer maar de manier waarop dit platform communiceert is ongelooflijk slecht.

ik wil gewoon een normaal antwoord en niet van een robot die standaard zinnen uitkraamt. hij heeft helemaal mijn mail van post nl niet gelezen totaal ongeinteresseerd ik kreeg een standaard zinnetje vandaag "daarom krijgt de koper zijn geld terug" waarom??? geen idee waarom sturen jullie niets terug!!!

Onlinebetaalplatform.nl
    Beste E Gentenaar,

Op Marktplaats heeft u een deal gesloten met een koper en hiervoor heeft u gebruik gemaakt van de dienst “Gelijk Oversteken”, Gelijk Oversteken is een ontvangst-garantie voor de koper. Nadat de betaling succesvol had plaatsgevonden, maar de kaartjes niet volgens afspraak geleverd werden, heeft de koper een melding bij ons geopend, waarna wij om een Track & Trace code hebben gevraagd.

Uit de Track & Trace data is gebleken dat de koper, naar eigen zeggen mede door de vertraagde levering, het pakket heeft geweigerd. Het pakket is daarom door PostNL aan u geretourneerd. Volgens de regels van ‘Gelijk Oversteken’ is het pakket dus niet afgeleverd. De e-mail van PostNL bevestigd deze situatie.

In uw berichten heeft u tevens aangegeven dat vrienden gebruik hebben gemaakt van de kaartjes. Dit bevestigd dat de koper de kaartjes niet heeft ontvangen en dat u zelf een andere bestemming gevonden heeft.

De combinatie van deze twee berichten maakt dat de koper dus volgens de regels van Gelijk Oversteken het product niet heeft ontvangen en daarom zijn op maandag 23 juli de gelden terugbetaald aan de koper.

Indien onze berichtgeving niet duidelijk was tijdens het afhandelen van deze melding willen wij hiervoor onze excuses aanbieden en hopen u hiermee alsnog voldoende te hebben geïnformeerd.

Online Betaalplatform

Lilly rose
De tickets zijn dezelfde dag weliswaar een paar uur later aangeboden. Door een fout van post nl. Ze worden geweigerd. Waarom? Dat is mij niet duidelijk. Daar had ik wel recht oo een antwoord toch? Ik heb ze retour ontvangen en heb er vrienden blij meegemaakt want door de tijdsdruk kon ik ze niet opnieuw verkopen. Mijn punt is dat datum gerelateerde produkten zoals tickets niet zomaar geweigerd mogen worden. De verkoper is hierdoor gedupeerd. In mijn geval gaat het omm180 euro!

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?