Klacht Online Betaalplatform: Uitbetaling wordt onnodig lang vastgehouden

André

Uitbetaling wordt onnodig lang vastgehouden

Registratie proces is niet sturend wat je nog moet doen om de registratie compleet de maken.

iDIN wordt alleen kenbaar gemaakt als je op een betaling klikt
(waarvan de status "geslaagd" is, dus eigenlijk heb je geen reden om er op te klikken)

Als het vervolgens om een en/of-rekening gaat, wordt de betaling nog steeds niet doorgezet, maar ook hier geen feedback. Pas als je een ticket aanmaakt, wordt dit meegedeeld

Ticketafhandeling is ook bijzonder traag, het lijkt wel alsof de supportafdeling maar 1 uur per dag werkt of maximaal 1 keer per dag antwoord op een ticket geeft

Na 3 werkdagen nog steeds niets ontvangen
totaal waardeloos dus

zsm uitbetalen

Online Betaalplatform
    Beste André,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend te horen dat u de betaling nog niet heeft ontvangen.

Op zondag 23 juni heeft u iets verkocht. De betaling werd vastgehouden , omdat er een aanvullende persoonsverificatie was vereist. Dit komt omdat u over een transactielimiet van €250,00 bent gegaan. Hierover ontvangt u een e-mail en ook is er een melding te zien zodra u inlogt.

Wanneer u deze persoonsverificatie succesvol heeft voltooid, door middel van het verrichten van een iDIN transactie (persoonsverificatie methode van de banken) of het uploaden van een kopie van uw identiteitsbewijs dan zullen wij dat vervolgens controleren. Deze controles vinden plaats op werkdagen van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 -17:00. De controles worden binnen 24 uur opgepakt.

In uw geval kwamen de tenaamstelling van de bankrekening niet overeen met de gegevens vanuit de iDin transactie. Dit is vaak het geval bij een en/of rekening.

Wij hebben daarom ook gevraagd of u een kopie van uw bankpas kon toesturen. Zodat wij aan de hand van de kopie als nog de controle kunnen afronden en de openstaande uitbetalingen kunnen overboeken aan u.

Uw account hebben is op 26 juni volledig geverifieerd en is door ons goedgekeurd waarna de het bedrag aan u is overgemaakt.

Als u een vraag stelt aan onze support afdeling door een ticket aan te maken. Reageert ons team binnen twee werkdagen op uw ticket.

Ik zie dat u verschillende tickets heeft aangemaakt de support afdeling heeft binnen 24 uur gereageerd op uw tickets. Daarnaast zullen wij ook reageren op uw review.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?