Klacht Online Betaalplatform: Waardeloze support

hugo123

Ik krijg op Marktplaats een foutmelding bij het versturen van een betaalverzoek waarin staat dat ik contact op moet nemen met OBP. Zij vroegen om het e-mailadres dat gekoppeld staat aan mijn Marktplaatsaccount en beweren vervolgens dat mijn account niet bestaat, terwijl datzelfde e-mailadres duidelijk in mijn accountgegevens staat. Daarna vertellen ze me 3 keer achter elkaar dat ik een account op OBP moet aanmaken, nadat ik iedere keer antwoord dat dat niet mogelijk is wanneer ik op hun pagina kom. Uiteindelijk wordt aan mij verteld dat ik mijn e-mailadres vergeten ben?! Echt niet te geloven..

Los het probleem op

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend, dat wij u niet hebben verder kunnen helpen. Met de aangeleverden gegevens kunnen wij helaas geen account vinden.

Wij hebben u een privébericht toe gestuurd vanuit ons systeem met het verzoek om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega heeft u al meerdere malen geprobeerd te bereiken. Helaas krijgen wij uw voicemail.

U kunt ons bereiken via 015-887 8888 van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur.

Alvast bedankt.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Beste,

Naar aanleiding van je telefonisch gesprek met mijn collega.

Vind ik het vervelend om je moeten mededelen dat wij geen account kunnen vinden met de opgegeven gegevens.

Ik adviseer je om een nieuw account aan te maken bij Marktplaats met een unieke e-mail adres. Zodat je alsnog een account kan aanmaken via de onderstaande link:

Vertrouwend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Online Betaalplatform

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?