Klacht Online Betaalplatform: Waardeloze support

Klachtnummer
# 463506
Gebruiker
hugo123
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik krijg op Marktplaats een foutmelding bij het versturen van een betaalverzoek waarin staat dat ik contact op moet nemen met OBP. Zij vroegen om het e-mailadres dat gekoppeld staat aan mijn Marktplaatsaccount en beweren vervolgens dat mijn account niet bestaat, terwijl datzelfde e-mailadres duidelijk in mijn accountgegevens staat. Daarna vertellen ze me 3 keer achter elkaar dat ik een account op OBP moet aanmaken, nadat ik iedere keer antwoord dat dat niet mogelijk is wanneer ik op hun pagina kom. Uiteindelijk wordt aan mij verteld dat ik mijn e-mailadres vergeten ben?! Echt niet te geloven..

Gewenste oplossing

Los het probleem op

3 reacties

  1. Auteur
    Online Betaalplatform
    Datum
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wat vervelend, dat wij u niet hebben verder kunnen helpen. Met de aangeleverden gegevens kunnen wij helaas geen account vinden.

    Wij hebben u een privébericht toe gestuurd vanuit ons systeem met het verzoek om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega heeft u al meerdere malen geprobeerd te bereiken. Helaas krijgen wij uw voicemail.

    U kunt ons bereiken via 015-887 8888 van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Online Betaalplatform
  2. Auteur
    Online Betaalplatform
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Online Betaalplatform
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Naar aanleiding van je telefonisch gesprek met mijn collega.

    Vind ik het vervelend om je moeten mededelen dat wij geen account kunnen vinden met de opgegeven gegevens.

    Ik adviseer je om een nieuw account aan te maken bij Marktplaats met een unieke e-mail adres. Zodat je alsnog een account kan aanmaken via de onderstaande link:

    https://www.marktplaats.nl/i/betaalverzoeken/

    Vertrouwend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Online Betaalplatform

Ook een klacht indienen over Online Betaalplatform?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen