Klacht Online Gambling: Hoge telefoonrekening door online gokken

Klachtnummer
# 56770
Gebruiker
sligthx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds vorige jaar april 2013 via mijn mobile telefoon een overeenkomst aangegaan met Online Gambling. Sinds die tijd worden er hoge bedragen afgeschreven via mijn telefoonrekening bij Telfort. Hier is erg lastig vanaf te komen. Ik heb meerdere malen contact gehad met Telfort en zij konden niet veel doen. Wel hebben zijn de telefoonlijn proberen te blokkeren. Heb ook meerdere malen contact proberen te krijgen met het gokbedrijf maar zonder resultaat. Sinds 20-03-2014 heb ik eindelijk contact gehad met het bedrijf en zij hebben toen een SMS gestuurd met de melding dat alle geabonneerde diensten ongedaan zijn gemaakt.

De oplossing

Wil graag mijn geld terug vorderen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Online Gambling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Gambling?