Klacht Online Groen: Online Groen gaat niet inhoudelijk in op mijn klacht, wil niet telefonisch reageren.

Gebruiker1540736669

Ik heb 6 laurierkersen besteld bij Online Groen, drie planten van 80-100cm voor € 45,62 en 3 planten van 140-160 cm voor € 140,45. Bij aankomst zag ik dat de planten allemaal even groot waren, de grootste was 95 cm. Drie planten waren in prima conditie, drie planten waren in slechte conditie, deels kaal, veel gele bladeren, zwarte doden toppen. Ik heb online groen via whattsapp foto's gestuurd van de planten met meetlint ernaast en per mail verslag gedaan van bovenstaande zaken. Hun reactie via mail: 'Wij hebben de foto's bekeken. Dat ze te klein zijn zullen wij compenseren in bedrag.…' Maar ik wilde ook gecompenseerd worden voor het feit dat ik nu verder moet met niet alleen te kleine planten, maar ook met kwalitatief slechte planten. Bij een kweker had ik deze planten nooit gekocht. Ik antwoordde dat ik daar geen genoegen mee nam, maar dat ik voor de 3 slechte planten 25% van de prijs van een 80-100 plant wilde betalen, dwz €11,41. Dan zou de totale prijs voor 6 planten 45,62 (voor de 3 goede planten) en 11,41 (voor de 3 slechte planten) =€57,03 bedragen. De oorspronkelijke rekening bedroeg
€ 186,06 - €57,03= retourbedrag € 129,03. Het korte antwoord van Online Groen: 'Wij kunnen u een korting geven van €60,- geven.' Daarop heb ik telefonisch contact gezocht met Online Groen, om aan te geven dat ik dan nog altijd meer betaalde dan voor 3 goede planten van 80-100. Het nogal botte antwoord aan de telefoon was dat klachten alleen via de mail afgehandeld konden worden.

Ik wil graag gecompenseerd worden voor het feit dat ik drie te kleine, slechte planten geleverd heb gekregen, ik heb daar een redelijke oplossing voor gegeven, namelijk een korting van 75 % op de prijs van een 80-100cm plant, dwz dat ik een bedrag van €129,03 teruggestort krijg.

Gebruiker1540736669
    Helaas nog geen reactie van Online Groen.....
    Gebruiker1540736669
    Nog geen reactie of terugstorting ontvangen.
    Gebruiker1540736669
    Helaas is mijn klacht nog niet opgelost.
    Gebruiker1540736669
    Helaas nog niet opgelost....
    Gebruiker1540736669
    Klacht is nog niet opgelost.
    Gebruiker1540736669
    Klacht nog niet opgelost.
    Gebruiker1540736669
    Klacht nog niet opgelost...
    Gebruiker1540736669
    Klacht nog niet opgelost.
    Klacht niet opgelost

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Online Groen?