Klacht Online-inburgeren.nl: Geen gevens verstrekt en toch bekent bij dit bedrijf.

Klachtnummer
# 535231
Gebruiker
Vleugeltje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ongevraagd e-mails en als ik niet betaal komt de deurwaarder. Ook hebben ze mijn persoonlijke gegevens zoals paspoort nummer.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn persoonlijke gegevens verwijderen

1 reactie

  1. Auteur
    Online-inburgeren.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer König,


    U heeft zich op 3 maart jl. aangemeld via onze website, de opdracht is per post en per e-mail aan u bevestigd middels een opdrachtbevestiging. Ook hebben wij u de factuur, onze algemene voorwaarden en ons privacybeleid doen toekomen. Wij beschikken over uw gegevens omdat u deze gegevens heeft opgegeven op het inschrijfformulier op onze website.

    Aangezien de factuur niet binnen de hiervoor gestelde termijn is voldaan hebben wij de vordering na 30 dagen overgedragen aan DAS incasso. Er is geen sprake van een deurwaarder aangezien de vordering zich nog in het incassotraject bevindt. U dient contact op te nemen met DAS incasso om een betalingsregeling te treffen of de openstaande factuur te voldoen. Nadat de openstaande factuur is voldaan zullen wij overgaan tot het sluiten van uw dossier.

    Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk voor het doel waarvoor ze zijn ontvangen. Uw privacy is erg belangrijk voor ons. We gaan dan ook zorgvuldig met je gegevens om en behandelen deze conform de algemene verordening gegevensbescherming (AVG).

Ook een klacht indienen over Online-inburgeren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen