Klacht Online Pakket Dienst: Bestellingen niet ontvangen

applefreak

Geachte heer/ mevrouw,

Mijn orders worden elke keer niet geleverd door OPD. Volgens OPD ligt de fout bij Hollandsnieuwe en volgens Hollandsnieuwe ligt de fout bij OPD.

En vervolgens krijg ik van beide organisaties een mail dat ze het jammer vinden dat ik de order geannuleerd heb. Nogmaals de orders zijn niet door mij geannuleerd.

Heb ondertussen al meerdere malen contact gehad met Hollandsnieuwe en OPD en nog steeds is het probleem niet opgelost.

De klantenservice van OPD is totaal niet klantvriendelijk en wilde mij niet eens te woord staan. Kon geen antwoord geven waarom de orders "zomaar" geannuleerd waren. Terwijl er wel een leverafspraak stond, heb de hele tijd voor niks lopen wachten.

Elke keer maak ik een nieuwe order aan, betaald via hollandsnieuwe, geannuleerd door OPD, betaling teruggestort, mail van Hollandsnieuwe en OPD dat ze het jammer vinden dat ik de order geannuleerd heb.

Hoe kan dit opgelost worden?

mvg,

W.

Bestellingen gewoon leveren en wel zo snel mogelijk.

Online Pakket Dienst is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.