Klacht Online Pakket Dienst: Bezorging gaat steeds fout

Klachtnummer
# 288330
Gebruiker
GMZZ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement verlengt via tele2. Vervolgens heb ik een afspraak gemaakt voor maandag 8 januari tussen13.30 en 15.30 de koerier beweert dat hij om 15.50 ( buiten de afspraak tijd) is gekomen en dat niemand thuis was. Ik heb 2 verschillende mensen aan de lijn gehad die mij voor geen meter konden helpen behalve een afspraak plannen voor na 2 dagen. Ik heb vervolgens een nieuwe afspraak moeten maken voor woensdag 10 januari tussen 14.07 ( gekke tijdstip) -16.30. Heel toevallig is de koerier weer precies om 15.50 langs gekomen en weer niemand thuis heeft kunnen troffen.

Ik heb 2 dagen vrij moeten nemen van mijn werk om mijn telefoon netjes te ontvangen. Want als ik een afspraak maak ga ik er van uit dat ik hem ook ontvang. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice ze waren allemaal onvriendelijk en konden niets voor mij betekenen.

Ik ben nu al een week aan de gang met OPD en zo een belachelijke bedrijf heb ik nooit meegemaakt!!

Ik heb nu OPNIEUW een afspraak gemaakt voor zaterdag ( 3 dagen later) mocht mijn telefoon weer niet komen ga ik juridische stappen ondernemen

De oplossing


Ik wil een bewijs dat de koerier daadwerkelijk is langs gekomen.
Medewerkers van de klantenservice even naar een klant vriendelijkheid cursus sturen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online Pakket Dienst is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Pakket Dienst?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen