Klacht Online Pakket Dienst: Bezorging toestel tele2

Klachtnummer
# 284600
Gebruiker
Emre03
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon besteld op de site van tele2 die aangeeft wanneer hij voor 23:59 besteld is morgen in huis vervolgens krijg ik een mailtje van de OPD om een datum voor levering te prikken kan dit op zn vroegst pas volgende week maandag

De oplossing

Graag veel snellere levertijd!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Online Pakket Dienst is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Pakket Dienst?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen