Klacht Online Pakket Dienst: OPD weigert 2x binnen een week een bestelling af te geven onder valse en niet correcte redenen.

Ann van Essen

hoe kan het dat binnen een week 2x over mijn bestelling bij Tele2 wordt geweigerd door OPD om te leveren.
was het vorige week dat er een tussenvoegsel verkeerd zou staan, wat dus niet waar was, want alles was correct ingevuld,vanmiddag zou ineens de datum van mijn paspoort niet overeenkomen met de datum op het contract, ik liet hem dit contract zien,en dat dat allemaal gewoon correct was ingevuld,maar de koerier pakte de bestelling weer op en kreeg zelfs een snauw dat ik maar opnieuw Tele2 moest bellen.
overigens vind ik het ook een kwalijke zaak dat als je in een flat woont, je naar beneden moet komen om een bestelling af te handelen?? waar is MIJN privacy??
ondertussen zit ik nu al 2x met een niet geleverde telefoon waar ik gewoon recht op heb,want er zijn GEEN fouten gemaakt.
wat een incompetent bedrijf!!

OPD moet ter verantwoording worden geroepen! en met een oplossing komen, alleen een excuses is niet meer voldoende!

Online Pakket Dienst
    Beste J.M. van Essen, Via klacht.nl heb ik uw bericht geantwoord. We vinden het erg spijtig dat de levering niet succesvol zijn geweest. Helaas zijn we gebonden aan strenge regels vanuit de provider waar we niet vanaf mogen wijken. Ik wil u adviseren eerst contact met Tele2 op te nemen en alle gegevens goed te zetten voor u een nieuwe order plaatst. Excuses. Met vriendelijke groet, Online packet dienst

Ook een klacht indienen over Online Pakket Dienst?