Klacht Online Product Service: ""gratis "" 12 condoms

Klachtnummer
# 137650
Gebruiker
Alina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje van 12 gratis condoms besteld voor maar verzendprijs van 1.95 euro.En nu elke 2 weken krijg ik volgende paketje en moet voor dir via automatische incasso 12.95 betalen.Ik heb geen geen toetseming voor dit gedaan.Ik will zending per direct stoppen.

De oplossing

Omdaat heb ik geen toesteming gegeven will ik dit dienst per direct stoppen.Ik will geen nieuwe pakketje krijgen ,omdat heb ik alein 1 proefpakket besteld. Ik kan alle pakketten terug stuuren en will ik geld terug krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Alina,

    Wij hebben u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice Online Product service

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen