Opgelost door Online Product Service: "GRATIS" Condooms?

GeekeBohms

Maanden geleden heb ik ooit op de website gekeken voor gratis condooms. Zonder hier überhaupt op bevestigen te klikken heb ik de website weer weg geklikt, omdat ik geen €1,95 wilde betalen voor verzendkosten.

Een poosje later kreeg ik toch een envelop met de condooms thuis gestuurd. Misschien heb ik toch op bevestigen geklikt? Uit alle verwarring heb ik toen toch de €1,95 overgemaakt naar uw rekening, iets wat ik nooit had moeten doen!

Nu krijg ik al een hele poos nieuwe pakketten condooms thuisgestuurd en wordt er ONGEVRAAGD en al helemaal zonder onze toestemming, geld van onze rekening afgehaald. Ik wil deze condooms niet en er was nergens sprake van een abonnement. Belachelijk! Helemaal omdat er in de verpakking een briefje zit met 'Alstublieft, uw gratis condooms!', hoe gratis is dit als er maandelijks €12,95 afgeschreven wordt?!

Ik wens bij deze dat u het verzenden van de condooms en geld afschrijven per direct STOPT!

En het geld van de pakketten condooms terug stort op de rekening, desnoods stuur ik de condooms naar u terug (ik verwacht zonder verzendkosten!!).

Hier ben ik niet van gediend.

Beste Geeke,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer ontvangen.
    Verder kunt u de laatste 2 zendingen nog aan ons retourneren. Dan zal de rekening hiervoor sluiten.
    GeekeBohms
    Bedankt voor het afmelden.

Waar kan ik de zendingen GRATIS naar retour zenden?
    En mag ik vragen waarom alleen de laatste twee zendingen? Ik kan zeker nog 5 complete pakketten retour doen in originele envelop.

Zie ik het geld vanzelf weer terug op de rekening? Want het geld is namelijk al van de rekening af gehaald.

Groetjes,
    Geeke
    Beste Geeke,
    Dit omdat wij een 14 dagen retour regeling hanteren. Hier valt helaas alleen uw laatste pakket onder.
    U kunt op het pakket uw eigen gegevens even doorstrepen en er 'retour afzender' op zetten, wanneer u het dan op de bus gooit komt het kosteloos bij ons aan. Verder kunt u het best even een briefje bij het pakket doen met uw bankrekeninggegevens en het bedrag er op dan weten onze medewerkers welk bedrag terugbetaald moet worden.
    Hoi,

Prima, dat zal ik doen. Bedankt voor uw informatie.

Groetjes,
    Geeke
    Online Product Service
    Geen probleem, zou u nu de klacht voor ons kunnen sluiten?
    GeekeBohms
    Het is voldoende afsluiting omdat ik geld terug krijg en het stop gezet is.
    Er is verder absoluut geen aandacht besteed aan de klacht zelf. Niet zo netjes.

GeekeBohms

Ook een klacht indienen over Online Product Service?