Klacht Online Product Service: "GRATIS" CONDOOMS

mwj1596

Ik heb onlangs na het bestellen van condooms, een extra pakketje binnengekregen. Ik dacht dat dit bij mijn desbetreffende condooms hoorde en heb dit (tot mijn spijt) gelijk haastig opengemaakt. Nu heb ik te horen gekregen dat er binnenkort 12,95 van mijn rekening af gehaald zal worden voor 9 condooms. Wat mij veel te prijzig is. Ik heb geprobeerd contact te leggen met dit bedrijf via de klantenservice maar ze zijn niet te bereiken. Kan iemand mij helpen om hier van af te komen?

Bedrijf komt uit:
Postbus 552
9700 AN Groningen
KVK: 01182663

Geen betaling vereist, en dat ik de condooms terug kan opsturen (ze zijn natuurlijk ongebruikt en nog geheel ongeschonden, alleen uit de verpakking gehaald). Gelieve mij af te melden voor de betaling en een adres te verschaffen om de condooms terug naar op te sturen.

Online Product Service
    Beste klant, wanneer u de envelop weer dicht plakt kunt u dit pakket gratis retourneren. Ons adres is: online product service, postbus 552, 9700 AN groningen. U zult dan meteen afgemeld worden voor de herhaalzendingen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?