Klacht Online Product Service: "gratis" scheerset

Klachtnummer
# 63750
Gebruiker
Jobo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Scheerset ontvangen via de post. Nu blijkt dat de verzendkosten betaald moeten worden van 3,90 euro. Ik ben bereid om deze te betalen. Ik wilde vervolgens het abonnement afmelden om geen vervolg pakketjes te ontvangen. Ik heb een mail terug gekregen met bevestiging van uitschrijving. Nu krijg ik een mail dat ik een openstaande rekening heb van 3,90 (dit klopt ivm verzendkosten) + 6 euro. Waar deze 6 euro vandaan komen begrijp ik niet. Ik ben bereid om de 3,90 euro verzendkosten te betalen maar niet de 6 euro waar geen uitleg bij staat waar dit voor is. Ben ik nu echt uitgeschreven? En krijg ik geen nieuwe facturen?

De oplossing

Ik wil van mijn contract af en hiervan een duidelijke bevestiging ontvangen en ik wil geen onnodige facturen meer ontvangen. Ik wil uitleg van de onverwachtse 6 euro verzendkosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,
    U bent uitgeschreven, ook hebben wij u een mail gestuurd om alles helder uit te leggen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen