Klacht Online Product Service: "gratis" scheerset

Jobo

Scheerset ontvangen via de post. Nu blijkt dat de verzendkosten betaald moeten worden van 3,90 euro. Ik ben bereid om deze te betalen. Ik wilde vervolgens het abonnement afmelden om geen vervolg pakketjes te ontvangen. Ik heb een mail terug gekregen met bevestiging van uitschrijving. Nu krijg ik een mail dat ik een openstaande rekening heb van 3,90 (dit klopt ivm verzendkosten) + 6 euro. Waar deze 6 euro vandaan komen begrijp ik niet. Ik ben bereid om de 3,90 euro verzendkosten te betalen maar niet de 6 euro waar geen uitleg bij staat waar dit voor is. Ben ik nu echt uitgeschreven? En krijg ik geen nieuwe facturen?

Ik wil van mijn contract af en hiervan een duidelijke bevestiging ontvangen en ik wil geen onnodige facturen meer ontvangen. Ik wil uitleg van de onverwachtse 6 euro verzendkosten.

Online Product Service
    Beste klant,
    U bent uitgeschreven, ook hebben wij u een mail gestuurd om alles helder uit te leggen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?