Klacht Online Product Service: "gratis"condooms

Klachtnummer
# 78217
Gebruiker
Morvillo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb gereageerd op een advertentie voor 10 gratis condooms tegen de verzendkosten van €1,95 die ik met Ideal hebt betaald.. Hierna kreeg ik ongevraagd een vervolgzending en werd er 12,95 geïncasseerd zonder dat ik daarvoor een machtiging heb getekend.
Deze manier van handelen kan ik niet waarderen en heb gelijk een stornering gedaan en het rekeningnummer laten blokkeren. Ik heb gevraagd om een retouradres te verschaffen zodat de vervolgzending teruggestuurd kan worden, maar dat wordt niet verstrekt. Ben vervolgens wel afgemeld maar er wordt gedreigd met een incassobureau en het bedrag van 12,95 wordt gelijk met een boet van €2,00 verhoogd.

De oplossing

Een creditnota van de vervolgzending. en een antwoordnummer om de zooi terug te sturen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Bert, u bent op 16 september afgemeld van onze dienst. Het retour adres kunt u gewoon vinden onder contact op de site waar u hebt besteld. Ook staat dit adres op de herinneringsbrieven die van ons ontvangen heeft. U had dit dus makkelijk kunnen vinden.
  2. Auteur
    Morvillo
    Datum
    Hmmm,
    eerst dit
    27 sep.aan mij
    Beste klant,Twee weken nadat u het product hebt ontvangen, mag u deze helaas niet meer retourneren.Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Arnoud
    Klantenservice Online Product Service en na het melden van de klacht kan het wel ineens.Wacht met smart op de creditnota!

Ook een klacht indienen over Online Product Service?