Klacht Online Product Service: 'Gratis' condooms

# 101982
Indigo

Onlangs een gratis proefpakket besteld waarbij slechts € 1,95 was voor verzendkosten. Inmiddels blijkt Online Product Service daar via de achterdeur een abonnement van gemaakt te hebben. Maandelijkse toezending en int per/mnd € 12,95. Deze heb ik nu 4 keer ontvangen.
Heb gisteren de producten retour gestuurd en OPS verzocht (mail) onmiddellijk te stoppen en heb incasso gestorneerd en rekening geblokkeerd. Ik ontvang maar geen antwoord (bevestiging) van OPS.
Wil hierbij nogmaals aangeven dat er onmiddellijk gestopt moet worden

De gewenste oplossing is dat jullie deze incasso's terug storten naar mijn rekeningnummer. De condooms zijn inmiddels geretourneerd en ik verwacht mijn geld dus z.s.m. terug.

Beste Reno,
    Wij hanteren een 14 dagen retour regeling, wanneer wij uw laatste pakket retour krijgen zullen wij zorgen dat het geld hiervoor teruggeboekt wordt.
    Indigo
    Hallo Johan,Er zijn nu 2 pakketten onderweg. De andere 2 zijn wel geopend maar niet gebruikt. Kan ik deze ook los retour sturen? Met vriendelijke groet,
    Reno
    Beste Reno,
    Wij accepteren alleen pakketten die binnen 14 dagen geretourneerd worden.
    Met de rest kunnen wij hier niets.
    Indigo
    De pakketten moeten inmiddels bij jullie aangekomen zijn, aangezien ik ze 2 weken geleden geretourneerd heb.
    Groet,
    Reno
    Beste Reno,
    De pakketten zijn inderdaad bij ons binnengekomen.
    Ik zal het bedrag laten terugboeken en u zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?