Klacht Online Product Service: 'Gratis' condooms

Klachtnummer
# 101982
Gebruiker
Indigo
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Onlangs een gratis proefpakket besteld waarbij slechts € 1,95 was voor verzendkosten. Inmiddels blijkt Online Product Service daar via de achterdeur een abonnement van gemaakt te hebben. Maandelijkse toezending en int per/mnd € 12,95. Deze heb ik nu 4 keer ontvangen.
Heb gisteren de producten retour gestuurd en OPS verzocht (mail) onmiddellijk te stoppen en heb incasso gestorneerd en rekening geblokkeerd. Ik ontvang maar geen antwoord (bevestiging) van OPS.
Wil hierbij nogmaals aangeven dat er onmiddellijk gestopt moet worden

De oplossing

De gewenste oplossing is dat jullie deze incasso's terug storten naar mijn rekeningnummer. De condooms zijn inmiddels geretourneerd en ik verwacht mijn geld dus z.s.m. terug.

5 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Reno,
    Wij hanteren een 14 dagen retour regeling, wanneer wij uw laatste pakket retour krijgen zullen wij zorgen dat het geld hiervoor teruggeboekt wordt.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Indigo
    Datum
    Hallo Johan,Er zijn nu 2 pakketten onderweg. De andere 2 zijn wel geopend maar niet gebruikt. Kan ik deze ook los retour sturen? Met vriendelijke groet,
    Reno
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Reno,
    Wij accepteren alleen pakketten die binnen 14 dagen geretourneerd worden.
    Met de rest kunnen wij hier niets.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  4. Auteur
    Indigo
    Datum
    De pakketten moeten inmiddels bij jullie aangekomen zijn, aangezien ik ze 2 weken geleden geretourneerd heb.
    Groet,
    Reno
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Reno,
    De pakketten zijn inderdaad bij ons binnengekomen.
    Ik zal het bedrag laten terugboeken en u zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen