Klacht Online Product Service: 'Gratis' condooms voor 12,95

Peters

Ik kreeg een tijdje terug 10 'gratis' condooms. Nu is er 12.95 euro af geschreven van mijn rekening.

Nu zag ik dat sommigen meerdere pakketjes kregen en dus ook voor allen moesten betalen. Hoe kan ik er voor zorgen dat deze de laatste is?

Ik wil helemaal geen condooms kopen en heb hier zover ik weet ook nooit toestemming voor gegeven.

Alvast bedankt,

Ik wil geen condooms meer ontvangen. Dit ene pakketje heb ik netjes betaald maar ik wil niet dat dit nog eens voor komt.

Online Product Service
    Beste klant, ik heb u afgemeld voor verdere zendingen en u een mail gestuurd naar het bij ons bekende mailadres.
    Peters
    Mijn 'abbonoment op gratis condooms' is nu stopgezet. Wel is er nog maals 12,95 afgeschreven omdat ik voor betaling van 2e maand al stop. Belachelijk en kansloos. Ik zal betalen en in de toekomst beter letten op deze oplichterijen die zichzelf bedrijven noemen.Bedankt voor jullie hulp.
    Peters
    Je hebt als consument geen poot om op te staan tegen zulke oplichterijen. Ik ben al lang blij dat ik na 2 maal betalen van dit gezeik af ben.

Peters

Ook een klacht indienen over Online Product Service?