Klacht Online Product Service: 'Gratis' Scheermesje

Klachtnummer
# 94015
Gebruiker
Marike83
Datum
1 reactie

Details

De klacht

8 december 2014 heb ik een gratis scheermesje via jullie site besteld, ik hoefde alleen de verzendkosten maar te betalen. Vervolgens is er 23-12-2014 en 21-01-2015 opeens 12,90 van mijn bankrekening afgeschreven. Erg vreemd. In de voorwaarden welke jullie stellen staat absoluut niet vermeld dat er maandelijks een bedrag van je bankrekening afgeschreven wordt, want dan had ik nóóit aan deze actie meegedaan! Ik heb beide bedragen gestorneerd en hoop in de toekomst niet weer een afschrijving van jullie te ontvangen.

Vriendelijke groeten,
Marike Grouve

De oplossing

Ik zou het op prijs stellen dat ik geen producten meer van jullie ontvang waar ik ook niet om gevraagd heb, en dat er geen kosten meer van mijn rekening gehaald worden. Ik zou mijn geld, twee keer 12,90euro, graag terug ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,Ik heb u een mailtje gestuurd om tot een oplossing te komen

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen