Klacht Online Product Service: Via de site www.gratis-condooms.nl

caddy

KLACHT
Via de site www.gratis-condooms.nl werd mij een proefset aangeboden van 10 condooms voor maar 1,95 euro. ( alleen de verzendkosten)
Dit vond ik een leuke deal om een keer uit te proberen, dus ben ik met deze voorwaarden in zee gegaan, in de veronderstelling dat dit eenmalig zou zijn.

Hierna heb ik nog een keer een pakket van 10 condooms thuis gestuurd gekregen, en vandaag is er zelfs door Online product service 12,95 euro van mijn rekening af geschreven zonder enige toestemming van mij

ZONDER mij op de hoogte te stellen en ZONDER mijn toestemming zit ik ineens vast aan een door u bedachte abbonement op condooms. Nergens op de site wordt dit abbonement ook belicht, laat staan uitgelegd. Ook in de mail die jullie naar mij hebben gestuurd naar aanleiding van mijn bestelling wordt hier niets over gezegd

Dat het zogenaamde '' abbonement'' op condooms stopt en dat ik verder geen services meer ontvang van Online product service

Ook een klacht indienen over Online Product Service?