Klacht Online Product Service: 10 'gratis condooms'

Klachtnummer
# 64018
Gebruiker
Huisman
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Online 10 gratis condooms besteld, waarvoor alleen verzendkosten betaald hoefden te worden. Pakketje is inmiddels binnen en nu blijkt dat Online Product Service €12,95 van mijn rekening heeft afgeschreven. Ik wil graag per direct uit hun klantenbestand en geen pakketjes meer ontvangen. Het pakketje dat ik al ontvangen heb zal ik per direct retour sturen.
Ik heb het geld laten terugboeken en de tegenrekening laten blokkeren.

De oplossing

- Uit het klantenbestand
- Geen pakketjes meer ontvangen
- Afgeschreven geld terug

5 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben u een mail gestuurd om het op te lossen.
  2. Auteur
    Huisman
    Datum
    Ik heb vandaag om 14:57 een bevestiging gekregen dat ik ben uitgeschreven. Vervolgens komt er om 16:19 een e-mail waarin staat dat ik nog een openstaande betaling heb van €12,95 + €1,95. Ik heb de verzendkosten al betaald en het pakketje geretourneerd. Kunt u ervoor zorgen dat deze 'openstaande betaling' wordt geschrapt?
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, wij hebben u gemaild hierover.
  4. Auteur
    Huisman
    Datum
    Beste,
    Ik heb uw mail gelezen en de €12,95 betaald. Ik neem aan dat hierbij alles afgehandeld is?
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Ja, alles is hierbij afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen