Klacht Online Product Service: 12,90

Klachtnummer
# 126657
Gebruiker
Mielie
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb eenmalig een gratis proefpakket aangevraagd en nu zit ik vast aan een abonnement waar ik niet mee akkoord ben gegaan en er al 4x 12,90 van mijn bank is afgeschreven.

Ik wil graag dat het stopt en al mijn bedragen teruggeschreven worden.

Mvg

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Mina,
    Op de bovenstaande gegevens kan ik u helaas niet in ons systeem vinden.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Mielie
    Datum
    Ik heb niks ontvangen thuis en toch word er maandelijks 12,90 afgeschreven wat in mijn bankafschriften bevestigd staat.
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Mina,
    Op de bovenstaande gegevens kan ik u niet in ons systeem vinden, staat u misschien op een ander adres bij ons aangemeld?
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  4. Auteur
    Mielie
    Datum
    Hesselinklanden 101
    7542ke Enschede

    Mvg
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Mina,

    Allereerst bent u afgemeld en zult u dus geen producten meer van ons ontvangen.

    Verder kunt u uw laatste pakket kosteloos aan ons retourneren, dan zullen wij hiervoor het geld terugboeken.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen