Klacht Online Product Service: 12,95 geincasseerd van rekening door eenmaal GRATIS condooms te hebben besteld

Klachtnummer
# 88302
Gebruiker
Dora
Datum
3 reacties

Details

Klacht

We hebben eenmaal gratis condooms besteld voor 1,95.
Nu kregen wij daarna ongevraagd!! nogmaals een pakketje en nu wordt er ok nog eens 12,95 van onze rekening afgeschreven.
Wij hebben het pakketje al geretourneerd met 'retour afzender'.
Wij krijgen nu een e-mail dat er nog 12,95 zou openstaan.
Wij willen dus uit het systeem, geen openstaande nota's hebben (want hebben niets besteld/is al retour) en willen geen pakketjes meer ontvangen!!

Gewenste oplossing

Willen dat er niets meer wordt afgeschreven van onze rekening en niets meer wordt toegestuurd naar ons.
Het openstaande bedrag van 12,95 is ook niet terecht dus graag uit het systeem halen!

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Daisy,
    Wij hebben uw pakket nog niet retour ontvangen.
    Het is echter zo dat u helaas het totaal bedrag van 12.95 moet betalen voor uw proefpakket wanneer u niet minimaal 1 vervolgzending van ons afneemt. Aangezien u de vervolgzending aan ons retourneert wordt uw proefpakket dus duurder. Ik zal u in ieder geval afmelden zodat u hierna geen zendingen meer zult ontvangen.
  2. Auteur
    Dora
    Datum
    Ik heb het al zitten googelen en ik zie dat er dit jaar al een uitspraak of iets is geweest dat jullie voorwaarden niet duidelijk zouden zijn. Wij hebben dus die 'eenmalige afname na het proefpakket' niet duidelijk gezien in de voorwaarden.
    Nu we het pakket ook nog eens terug hebben gestuurd, vind ik het absurd dat we het bedrag moeten betalen. Ik ga er vanuit dat jullie het bedrag uit het systeem halen, anders ga ik, uit principe, kijken of ik hier verder nog wat mee kan!
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Daisy,
    Daar hebben wij ons toen aan aangepast.
    Het is dus geen excuus om niet te hoeven betalen.
    Indien u uw proefpakket ook retourneert hoeft u niets te betalen. Echter zal de 12.95 wel voldaan moeten worden wanneer u het proefpakket houdt.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen