Klacht Online Product Service: 12.95 van mijn rekening afgehouden o.O

Klachtnummer
# 100909
Gebruiker
MEV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik eenmalig besteld het zou gratis zij maar ik kreeg een rekening van 1.95 gekregen en netjes betaald .
Daar na kreeg ik een herinnering over dezelfde rekening .
Daarna wordt er automatisch 12.95 van mijn rekening afgehouden en nog niks terug ontvangen en nu sturen ze mij weer een rekening met verhoging .
En als ik nu niet betaal gaat het naar de incasso.
Ik vindt dit oplichting en ga aangifte doen bij de politie.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug en stop met het verzenden van u product!

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Malcolm,
    U bent afgemeld en zult verder geen producten meer ontvangen.
    Verder kan ik helaas niets voor u doen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen