Klacht Online Product Service: aan een abonnement vast geplakt wat ik niet wil

Peter

ik heb op https://www.gratis-smaakcondooms.n jullie actie van 10 stuks voor 1.95 euro gekocht ik dacht dat dit eenmalig was zoals meerderen kennelijk. nu zie ik net dat jullie me weer pakketjes willen gaan sturen, dit wil ik niet.
ik wil hierbij dat jullie mijn abonnement opzeggen. ik wil dat hierbij het abonnement stopgezet wordt ik kan jullie niet eens bellen ik heb geen contact gegevens niks.

graag hoopte ik op een snelle reactie en afhandeling.

met vriendelijke groet

Nikos den Otter

Dat het abonnement wordt stopgezet en geen pakketjes meer binnen krijg ik betaal niet voor dingen die ik niet wil voor mij was dit maar 1 malig dit wil ik graag zo houden. ik wil ontbonden worden uit deze situatie.

Online Product Service
    Beste Peter, ik heb u afgemeld. U zult géén herhaalzendingen ontvangen. Let er wel op dat het proefpakket nu 12,95 duurder wordt. Verder kunt u met ons via de mail of via de telefoon contact opnemen. Deze gegevens vindt u op onze website, onder het kopje contact.
    Peter
    Ik vind dat u dit niet kan maken want ik heb namelijk gebruik gemaakt van het proefpakket wat inhoud 1,95 verzendkosten eerste zendingen gratis. ik wilde helemaal geen abonnement die hebben jullie mij aan gesmeerd. Ik heb dit voor de volgende zending aangegeven., dus kort gezegd ik ga niet akkoord 12,95 extra te betalen. Ik hoop dat we het hierbij kunnen houden. anders zal ik andere juridische maatregelingen moeten treffen.
    Met vriendelijke groet, Nikos den Otter

Ook een klacht indienen over Online Product Service?