Opgelost door Online Product Service: aanmaning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105237
Gebruiker
Anja
Datum
2 reacties

Details

De klacht

7 maanden geleden scheermesjes gekocht was aanbieding gratis dus, je hoefde alleen portokosten te betalen. Kreeg ik ook ongevraagd navulling scheermesjes. Gemaild dat ik die niet besteld had. Plus dat ze ook maar gelijk 14.90€ van me rekening afgeschreven hadden. Was ik niet mee eens natuurlijk, kijk altijd of er niks aan vast zit. Was niet maar volgens dat bedrijf wel. Nou ja het was afgehandeld dacht ik. Krijg ik nu na 7 maanden een laatst aanmaning met dreigement! !! Heb nooit aanmaningen ontvangen. Dus wat moet ik nu doen?

De oplossing

Geen aanmaning sturen. En ook geen incassokosten berekenen. Helemaal niks! Heb al lang geen abonnement meer, had ik ook niet trouwens! !!!

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Best klant, ik heb u een mail gestuurd naar het bij ons bekende mailadres.
  2. Auteur
    Anja
    Datum
    Alles goed nu! Dank u.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anja
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen