Opgelost door Online Product Service: aanmaning en dreigen met incassobureau

condooms teruggestuurd
mijn zoon is doof en dacht dat ze gratis waren daarna 2,95 euro betaald en toen hadden ze zijn rekeningnummer waar ineens 1x per maand 12,95 werd afgeschreven
gratis is gratis en niets betalen en zeker geen abonnement
brief gestuurd waarin duidelijk gemaakt dat ik niet van dit soort praktijken gediend ben en eventueel aangifte doe bij de politie

af van de aanmaningen en incassoburea dreigingen

Beste Fr Scharringa,
    Dat uw zoon doof is zie ik niet als reden voor een eventueel misverstand omtrent de voorwaarden die verbonden zijn aan ons proefpakket.
    Het proefpakket is inderdaad gratis, echter de zendingen die u hier na ontvangen zijn dat niet. Uw zoon heeft 2 van deze vervolgzendingen ontvangen en daarom zal er 2 maal 12.95 betaald moeten worden.
    skarrie
    de condooms zijn geretourneerd en hij heeft niet gevraagd om een abonnement en ook geen toestemming gegeven voor automatische incasso volgens de wet hoef je ongevraagde toezendingen ook niet terug te sturen
    dit zijn oneerlijke handelspraktijken iemand op een slinkse manier een abonnement aansmeren
    wij gaan wel aangifte doen bij de en gaan de klacht melden bij de autoriteit consument en markt dit is niet de eerste klacht over de zgn. gratis condooms
    Beste Fr Scharringa,
    De pakketten zijn hier helaas niet binnen gekomen.
    Echter geloof ik dat u ze heeft geretourneerd, wel is het zo dat wij alleen pakketten binnen 14 accepteren. Daarom kan ik maar één pakket op geretourneerd zetten.
    Daarnaast staat er op de site en in de voorwaarden dat u na uw proefpakket vervolgzendingen gaat ontvangen tot wederopzegging. Hij is hier mee akkoord gegaan.
    Ik zal het laatste pakket voor u op geretourneerd zetten.
    skarrie
    hessel is hier niet mee accoord gegaan, hij is doof en daardoor is zijn nederlandse taal heel slecht waardoor hij de inhoud niet goed begrijpt zijn taalniveau is lagere schoolniveau
    de nederlandse taal werkt anders bij dove mensen
    zijn niveau is groep 4, 5
    wij hebben alles teruggestuurd en maar 2 paketten ontvangen
    en geen 3
    dus gaan wij ook niet voor 1 pakket betalen
    hij heeft 2,95 betaald voor zgn gratis condooms en dat is genoeg vind ik alles is teruggestuurd dus hij heeft niets
    Beste klant,
    Oke dit is begrijpelijk, ik zal de rekening voor u sluiten.
    bedankt
    nogmaals bedankt

skarrie

Ook een klacht indienen over Online Product Service?