Klacht Online Product Service: Aanmaning om te betalen.

Ingrid

Ik krijg een aanmaning dat ik nog 25.80 euro moet betalen. Ik heb de scheermesjes terug gestuurd en mijn geld wat afgeschreven was terug geboekt, wat mijn recht is. Ik heb het ook stop gezet. Nu sturen ze een laatste aanmaning omdat ze zeggen mij per mail rekeningen hebben gestuurd. Ik heb geen mail gehad, en netjes elke maand is er geld afgeschreven. Nadat ik er genoeg van had heb ik de scheermesjes terug gestuurd. En toen ik zag dat er toch 2 maal 12.90 was afgeschreven heb ik dat terug geboekt. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet meer hoef en terug gestuurd heb.

Gewoon niets betalen wat ik niet heb. Ga niet voor een product betalen wat terug gestuurd is. Dus ook niet dreigen met verhogingen en een vordering.

Online Product Service
    Beste Ingrid,

Excuses voor het ongemak. Om u af te melden van onze service had u dit beter per mail of telefoon kunnen doen. Aangezien wij bij retour gezonden producten niet ervan uit kunnen gaan dat de persoon ook wil stoppen met de service. Maar omdat u lang een trouwe klant bent geweest zorg ik ervoor dat u niet meer hoeft te voldoen aan de openstaande betaling.

Als er vragen zijn hoor ik het graag van u.

Daniel
    Klantenservice Online Product Service