Klacht Online Product Service: aanmaningen

Klachtnummer
# 70139
Gebruiker
Arts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

proefpakket condooms besteld, en verzendkosten betaald. Vervolgens stuurt bedrijf rekening van 12.95 voor een nieuw pakket wat ik nooit heb ontvangen. Heb zelfs in mail aangegeven dat ik niets van hun wil ontvangen.
nu de ene aanmaning na de andere en dreiging met deurwaarders

De oplossing

stoppen met versturen van betalingsherinneringen, voor iets wat ik nooit heb gehad, en niet om heb gevraagd.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen