Klacht Online Product Service: Abbonement opgezegd, maar blijven sturen

Klachtnummer
# 84133
Gebruiker
liek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op condoomactie.nl jullie actie van 10 stuks voor 1.95euro
gekocht ik dacht hierbij zoals meerderen kennelijk dat dit eenmalig was nu zie ik net dat jullie me weer een pakketje gestuurd hebben, dit wil ik niet.
ik wil hierbij dat jullie mijn abonnement,of wat ook bij jullie loopt opzeggen.
Ik heb per mail opgezegd op 21/10/14 met het bericht dat jullie binnen 5 werkdagen bericht met mij op zouden nemen, dit is niet gebeurd.
Nogmaals, ik wil dat per direct het abonnement stopgezet wordt, ik ga de zending die gisteren op de deurmat viel dus ook niet meer betalen.

graag hoopte ik op een snelle reactie en afhandeling.

met vriendelijke groet
J. Colen

De oplossing

Per direct het stopzetten van het abbonement

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen