Klacht Online Product Service: afmelden

Klachtnummer
# 85245
Gebruiker
leroy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na 2 x al een email proberen te sturen, waar ik geen antwoord op krijg.
Ben ik nog steeds niet afgemeld!
ik weet gewoon niet hoe ik me voor, Online Product Service moet afmelden

De oplossing

ik wil me afmelden!
ik hoef me geld niet terug van de vorigen keren.
maar dat je zo iets, zo moeilijk kan afmelden vind ik niet .

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Leroy,U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Excuses voor het lange wachten.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen