Klacht Online Product Service: afmelding niet verwerkt?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 121646
Gebruiker
Heij
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij zijn afgemeld en hebben geen condooms meer ontvangen en krijgen uit het niets een incassobureau op ons dak! Terwijl we afgemeld zijn en niets hebben ontvangen.
Graag in uw administratie e.e.a. aanpassen en het incassobureau hiervan op de hoogte stellen.

De oplossing

Administratie bijwerken en incassobureau op de hoogte stellen dat hier sprake is van een misverstand

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste C. van der Heijden,
    U heeft nooit aangegeven dat u niets heeft ontvangen.
    Wij hebben u mails gestuurd dat er nog een openstaande betaling was, hier heeft u nooit op gereageerd. nu is de vordering inderdaad uit handen gegeven.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Heij
    Datum
    mails zijn nooit ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen