Klacht Online Product Service: Afschrifte

Klachtnummer
# 82129
Gebruiker
Jesca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb ook een proefpakket gehad waarbij ik eenmalig 1,95 verzendkosten hoefte te betalen en nu zie ik dat er een abbonnement van is gemaakt van 12,95 per maand. Dit wil ik absoluut niet. Graag ontvang ik een bevestiging via mijn email dat die stop is gezet!!

De oplossing

geld weer terug geboekt en blokkeren van abbonnent!!

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Jesca, je bent afgemeld.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen