Klacht Online Product Service: Afschrijven van maandelijks 12,95. Ik wil dat dit stopgezet wordt
Details
Klacht
Naar aanleiding van een aanbieding van een proefpakket condooms voor 1 euro is er in de afgelopen maanden meerdere malen twee keer 12.95 euro afgeschreven van mijn rekening zonder mijn bewust akkoord. Na het opzoeken van het betreffende bedrijf bleek dat er reeds vele klachten zijn over de wijze waarop ze te werk gaan.Hierbij wil ik een klacht indienen tegen Online Product Service voor het onjuist/niet weergeven van de voorwaarden voor de betreffende aanbieding. Hieronder volgen de gegevens van de betreffende afschrijvingen
Naam:ONLINE PRODUCT SERVICE
Omschrijving:P430327-S485326-C39 190
IBAN:NL54INGB0004547766
Kenmerk:430327A39190B1411980540
Mandaat:MANDAAT-BE-39190-29/09/2014-9
Crediteur:NL89ZZZ081758990000
SEPA Incasso, eenmalig
Met vriendelijke groet,
Jeroen van Gils
DE OPLOSSING
De betreffende afschrijvingen waarvoor het nog niet te laat was heb ik inmiddels laten storneren, ik wens dat verdere afschrijvingen van Online Product Service stopgezet worden en dat er geen aanmangingen komen voor de reeds gestorneerde afschrijvingen.
Gewenste oplossing
Stopzetten van de afschrijvingDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.