Klacht Online Product Service: afschrijving na afmelden afschrijvingen

Klachtnummer
# 125677
Gebruiker
pien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een paar dagen geleden heb ik een klacht ingediend wegens de automatische afschrijven voor 'gratis' comdooms, waar ik niet om gevraagd heb. De reactie hierop was positief: er zouden geen afschrijvingen meer gedaan worden en dus geen condooms meer worden opgestuurd. Dezelfde dag is er 12.95 afgeschreven van mijn rekening van Online Products, voor deze condooms. Ik zou graag mijn geld terug willen, aangezien mij beloofd is dat er geen geld meer van mijn rekening zou afgaan en dat het 'abonnement' afgelopen zou zijn.

De oplossing

Het geld terug van de laatste incasso: 12.95.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Pien,
    Excuses voor deze onduidelijkheid.
    Het verschilt per bank wanneer de incasso doorkomt, ik dacht op dat moment dat deze incasso al had plaatsgevonden. Ik kan u aanbieden om uw laatste zending kosteloos retour te zenden. Wanneer wij het pakket ontvangen zullen we de 12.95 terugboeken.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?