Klacht Online Product Service: Automatisch abonnement

Klachtnummer
# 114262
Gebruiker
Nathalie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik had gekeken naar het proefpakket van durex condooms, maar uiteindelijk niet besteld. Toch kreeg ik het proefpakket thuis gestuurd met daarbij de verzendkosten. Ik had besloten om ze toch te houden en de verzendkosten te betalen. Niet wetend dat je gelijk vast zat aan een abonnement. Tevens is er een automatische incasso van 12,95 euro gepland op 23 juni niet wetend dat dit een online producten service werd. Daarbij heb ik geen pakketjes ontvangen

De oplossing

Ik wil dat dit abonnementen per direct word stopgezet en dat vanaf heden 16 juni 2015 geen automatische incasso van 12,95 euro van mijn rekening word afgehaald. Daarbij verzoek ik online product service om mij uit te schrijven van het abonnement. (dus nogmaals verzoek ik online producten service om de automatische incasso van 12,95 niet van mijn rekening te halen)

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Nathalie,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Nathalie
    Datum
    Opeens krijg ik een mail dat ik 12,95 euro moet betalen voor het proefpakket terwijl er duidelijk staat dat het een gratis proefpakket is. En ik heb al verzendkosten ervoor betaald. Dus dat gratis slaat helemaal nergens op. De rest wat ik per post heb gekregen heb ik gelijk teruggestuurd. Dus snap niet waarom ik nu 12,95 moet betalen.
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Nathalie,
    Zoals u op onze site kunt zien is het zo dat wanneer u alléén het proefpakket van ons af wilt nemen, en dus geen enkele vervolgzending, u hier de normale prijs voor betaalt. Vandaar dat u deze rekening heeft ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen