Opgelost door Online Product Service: Automatisch geincasseerd al eerder opgezegd per mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76132
Gebruiker
asjoja
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt tot op heden geleverd terwijl er is opgezegd via de mail en ook wordt er periodiek een bedrag van € 5.95 afgeschreven.
Kan ik dit laten storneren om zo in contact te komen en deze kwestie af te wikkelen?

De oplossing

Beëindiging zogenaamde overeenkomst

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste J.W. Blankenberg, ik heb u afgemeld van onze dienst. U zult geen zendingen meer ontvangen.
  2. Auteur
    asjoja
    Datum
    Tot dusver geen afschrijving gezien en niets meer ontvangen, de maand is nog niet om dus afwachten of dit zo blijft. In ieder geval een reactie ontvangen dat er niets meer zal worden geleverd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
asjoja
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen