Klacht Online Product Service: Automatisch incasso

Klachtnummer
# 84807
Gebruiker
suzan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Blijkbaar heb ik een x iets aangeschaft wat zogenaamd gratis is.
Echter wil ik product niet herhaaldelijk ontvangen en betalen.
Bovendien heb ik geen idee wat ik ooit aangeschaft heb!

De oplossing

Stoppen automatisch incasso met bedrag van 15 euro. inclusief terugvorderen twee x bedrag!

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Suzanne,
    Ik zie dat u inmiddels met onze klantenservice heeft gebeld en tot een oplossing bent gekomen. Zou u de klacht kunnen sluiten?

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen