Klacht Online Product Service: automatisch incasso stopzetten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 92507
Gebruiker
Ilse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ooit eenmalig 10 gratis condooms naar mijn huisadres laten verzenden en tot mijn verbazing incasseert online product services nu al drie maanden 12,95 van mijn betaalrekening. Ik ontvang weliswaar ook nog steeds elke maand condooms maar daar heb ik nooit om verzocht en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan.

De oplossing

Per direct het automatisch incasso stoppen en geen condooms meer ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Ilse,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
  2. Auteur
    Ilse
    Datum
    Kunnen jullie aantonen dat ik akkoord ben gegaan met dit abonnement?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen