Klacht Online Product Service: Automatische afschrijving Stopzetten!

Klachtnummer
# 87409
Gebruiker
brooijakkers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via facebook heb ik gratis condooms besteld (enkel voor verzendkosten). Tijdens deze bestelling was ik niet op de hoogte van automatische afschrijving zonder opzegging. Vervolgens wordt er maandelijks €12,95 afgeschreven voor een pakje condooms. Deze condooms wil ik niet en hiervoor heb ik geen toestemming gegeven.

Inmiddels heb ik de website nog een keer bekeken en zie in kleine letters deze toezegging aangevinkt staan. Op deze wijze consumenten oplichten is wettelijk niet toegestaan. Kortom:

1. Ik wil dit direct opzeggen!
2. Ik wil restitutie van mijn betalingen.

Kunt u aangeven op welke wijze ik dit kan bewerkstelligen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Bram Rooijakkers

De oplossing

1. Direct opzeggen condooms en automatische incasso.
2. Ik wil restitutie van mijn betalingen. Vanaf 28/07/2014. (5X 12,95 euro)

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Bram,
    Ik heb u afgemeld en u zult dus geen producten meer ontvangen.
    Verder kan ik u aanbieden om de laatste zending aan ons te retourneren dan wordt er 12.95 van uw rekening af gehaald.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen