Klacht Online Product Service: Bedrag afgeschreven van rekening

Klachtnummer
# 113469
Gebruiker
Milou
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er was een actie op de website dat je een pakketje condooms gratis kon krijgen, deze heb ik aangevraagd. Na levering kreeg ik een bericht dat ik €1,50 moest betalen. Dit wilde ik eigenlijk niet doen maar heb dit toch gedaan. Een week later kreeg ik nog een pakketje met condooms. Ik schrok hiervan, want ik dacht dat het eenmalig was. Gisteren, een aantal dagen nadat ik het pakketje binnen had is er ineens €12,00 euro van mijn rekening afgeschreven onder naam van online product service. Ik snap niet waarom dit bedrag van mij rekening is gehaald, en ik weet niet goed hoe ik dit stop moet zetten en hoe ik dit geld terug krijg.

Met vriendelijke groet,
Milou van Liere

De oplossing

Ik zou graag deze overdracht stopzetten en de €12.00 euro die afgeschreven is terug krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Milou,
    U bent afgemeld en zult geen pakketten meer ontvangen.
    Mvg,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen