Klacht Online Product Service: bedrijf bestaat niet op internet. en ik heb niets besteld maar wel ontvangen

Klachtnummer
# 59013
Gebruiker
e
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag heb ik een pakket condooms ontvangen met een factuur. Ik heb echter nooit iets besteld. Ik zou kunnen afzeggen via internet of telefoon maar de website is niet te vinden. Ik wordt verzocht de portokosten te betalen van 1,95. Ik zou via internet mijn interval kunnen aanpassen of lidmaatschap opzeggen. Echter er is geen website te vinden op internet. Dit betekent dat ik ongevraagd lid ben geworden en vast zit aan afname van een aantal condooms per maand. Ik mag het pakket retour sturen maar moet dan ook weer zelf de portokosten betalen. Retourzending per aangetekende post wordt niet geaccepteerd.
Telefonisch is het bedrijf alleen op vrijdag bereikbaar tussen 10 en 17uur.
het staat geregistreerd onder KVK; 01182663

ik ben niet akkoord met deze zending en betalingen verplichtingen.
E. de wildt
limmen

De oplossing

Ik wil dat dit abonnement wordt stopgezet. Ik wil geen kosten betalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen